wtorek, 14 lipca 2015

Sposoby na tradzik ,krosty , zaskórniki i blizny



Moim najwiekszym problemem od 7 lat jest walka z krostami na buzi po ktorych juz zaczely mi sie robic blizny  . Stosowalam juz Effeclar duo , Avene -przy 2 letnim stosowaniu stan skóry sie tylko pogorszyl , twarz stala sie sucha i z czasem kremy te nie dawaly juz efekty moze dlatego ze skora sie z czasem przyzwyczayla.
Na internecie znalazlam produkty z Jadwigi :
Krem z kwasem i papke antybakteryjna 
Produkty klade na twarz na noc i rano nawilzam twarz normalnym kremem . Krem jadwiga jest z kwasem dlatego szczypie po twarzy jest on stosowany przed zabiegiem kwasami  mi pomaga i to bardzo  
Papka antybakteryjna klade ja miejscowa dlatego ze okropnie wysusza ale bardzo oczyszcza i wybiela lekko zaczerwienione miejsca ,pachnie jak mięta :-D
Jak na razie jestem bardzo zadowolona :-D
 i polecam jesli ktos ma problemy



4 komentarze:

  1. A slyszalas o maseczce z kurkumy? Stosowalas moze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszalam ale nie stosowalam . Mozesz mi cos powiedziec czy dziala ?
    Demonstrowalam juz z olejami na noc nie zauwazylam roznicy :( po calym dniu zmywajac zwykly podklad mialam wysyp :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie dziala, koloryt sie wyrownuje, ogolem dziewczyny pisza o trudnym zmyciu ale ja mieszalam kurkume ze smietana i mi kadnie sie domywala, robilam wieczorem, po porannym myciu nie bylo sladu zoltego.

      Usuń