sobota, 8 sierpnia 2015

Maska ECHOS LINE KI POWER reconstruction


Keratynowa maska uszczelniajaca , rekonstrukcja . Maska wzbogacona o keratyne , kwas hialuronowy  oraz emulgatory silikonowe ,pozwala na domkniecie łuski  włosa  . Odzywia i rekonstruuje włosy  .

UZYCIE : producent pisze o pozostawieniu jej na 5 min pod auna a nastepnie spłukanie .
Natomiast ja nakladam ja na wczesniej odcisniete wlosy z nadmiaru wody ,na calych wlosach ale dosc obficie na koncowki , nakladam czepek ,podgrzewam maske suszarka przez 20 min , zawijam czepek recznikiem i trzymam jeszcze 40 min po czym spłukuje letnia woda .


DZIAŁANIE : To juz moja druga maska z firmy ECHOS LINE ,wczesniej uzywalam jeszcze arganowej i jest to moje drugie opakowanie maski ki power , jak tylko zaczyna sie konczyc siegam bez na myslu po kolejne opakowanie . Maska ta jest ciut silniejsza od swojej poprzedniczki . Wlosy po niej sa spektakuralnie miekkie ,sliskie ,dociazone ,pieknie pachna do nastepnego mycia ,sa pelne blasku i  swietnie sie rozczesuja ,dobrze nawilza , chroni koncowki ktore pozostaja miekkie i mile w dotyku
,wlosy sa odżywione , opoznia obciecie koncówek . Jak dla mnie jest to moja najlepsza maska na pólce z innymi kosmetykami


CENA I WYDAJNOSC : dostepne sa 3 wersje pojemnosci 250, 500 i 1000 ml  . Moja jest 1l - 52.99zl, wydajnosc - mi starcza na ok 3 miesiace wlosy do ramion jest bardzo wydajna oraz gesta ,ma zólty kolor swietnie sie rozprowadza i nie spływa jej zapach rozchodzi sie po całej łazience

Dostepnosc na stronie : hairs.pl

1 komentarz: